pühapäev, 1. märts 2015

Olen siin nüüd paar päeva olnud ja emotsioone on igasuguseid. 
See on ehk naljakas, et olen ikka mõelnud, et filmidesse topitakse lampi mingeid tüüpe, kes iseendaga räägivad (A la "What's your dream!?") või jumala lampi üksi naeravad kuskil. Või noh kes siis ei naeraks niiviisi teinekord üksinda. Ja ma üldse ei räägi neist olukordadest, kui mingit naljakat sõnumit või asja loen telefonist. Teinekord ikka tuleb mingi naljakas asi meelde ja siis naeran, loomulik värk. Samuti räägin teinekord üksi olles iseendaga. Nt kui midagi tegema pean. Hääletades nt räägin iseendaga.. Aga mitte casually tänaval kõndides. Või no ma ei tea, uues kohas käies on vb see teema, et mul pole aega endaga rääkida väga, sest on pigem vaja ringi vahtida jne.. 

Onul oli vahepeal nii naljakas, et ma oleks ise peaaegu naerma puhkenud sellepärast!

Seda naljakam on mööda tänavat kõndida, kui paljud inimesed vastu tulles iseendaga räägivad. Paljudel on handsfree ka! Ja videovestlust tehakse ka tänaval kõndides. See on päris vahva vist. Vb tahaks ka kunagi proovida. Tallinnas bussis korra nägin, kui üks tüdruk oma peiksiga skype'is, aga muidu sellist asja näinud pole. 
Täna hommikul üks mööduv meesterahvas vilistas viisikest ja mingit viisi ümisevad inimesed on ka möödunud. See on vahva iseenesest. Kui ikka laulutuju on peal, siis ei tasu seda endas hoida. Nägime metroos tantsijaid ka, seda võiks samuti rohkem olla.
David purustas eile mu väikse mulli selle kohta, et võin Lõuna-Ameerikasse minnes tänaval inimesi salsat tantsimas näha. Et selline asi pidavat filmides ainult olema. Aga kust siis selline idee filmide tarbeks tekkis? 
Igatahes..
Kuna eile me ferry-ga sõitma ei jõudnud, siis mõtlesime, et davai, täna lähme. Muidugi läks hommikul umbes kolm tundi kauem kodust väljumisega, kui plaanis oli, haha. Pühapäeval ikka väga rahulikult. Väljas oli lihtsalt meeletu lumesadu ja kui downtown'i jõudsime, et ferry'le minna, siis nähtavus oli lumesaju ja udu tõttu umbes selline:

Tagasi tulles õnneks hajus udu veits minema siiski ja me isegi nägime vabadusesamba ja New Yorgi skyline'i ära. 


Kusjuures pärast käisime mingis eriti ägedas söögikohas, mille nime ma ei tea siiski, seal oli nii äge ja hea muusika ja mõnus toit ka.

Olin just enne Davidile rääkinud, et peaks ikka hotdog'i asemel korralikku lihhi sööma, lõhet vm, mitte viinerit. Ja seal pakutigi, jeed!

Koju jõudes mõtlesime, et ok, vaatab selle Empire State Buildingu ka siis ikka ära, ja käime veel enne Macy'st läbi, sest pliksidele ju meeldib shopata. Martin küsis mult ka ükspäev, et kas ma juba Macy's käinud olen ikka. Hakkasime siis minema aga kuidagi külm oli ja pidur minus otsustas, et ei viitsi ikka väga sinna katusele külmetama minna.. Äkki läheks ostaks hoopis jätsi kuskilt ja kuigi ma tahtsin supermarketisse minna ja seekord Häagen-Dazs'i valikust ühe võtta (praegu vaatan, et see on Bronx'is loodud, samas kui Ben & Jerry's on kuskil Burlingtonis, Vermont'i osariigis - ma isegi ei teadnud, et selline osariik on, kõlab nagu Kanada pigem! Vähemalt oli NY teema siiski jäätisel..) aga David juhtis mu kodule palju lähemale sellisesse kohta nagu 16 Handles, millest ma kuulnudki polnud. Seal müüakse siis frozen yoghurt'it, millest ma ka siiamaani väga miskit arvanud pole aga no ei saa öelda, et halb oleks olnud! 


Lisan mõned põnevad nägemised ja käimised eilsest ka:

Väike ükssarvik emaga Central Park'i uisuväljaku poole teel.

Lindt'i poes, David polnud veel šokolaadihullusega nakatunud (praeguseks hetkeks on asi juba päris hull!).

I'm just happy to be here Times Square'il.

Times Square'ilt sain omale jooksutossud ka, woohoooo/hull turist!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar