pühapäev, 8. märts 2015

Eile hommikul sain Jo'lt ja Bob'ilt kolm erootilist novelli. Nad vb kartsid, et mul hakkab siin igav vm, sest Bob leidis keldrist ühe neist ja arvas, et ma peaks seda kindlasti lugemal. Igatahes esimese lugesin eile juba läbi, mis tõi mind tagasi ühtede review'de juurde, mis mulle Goodreads'is väga meeldivad. 
Muideks, ükspäev käisime Ginger'iga kinos "The Imitation Game'i" vaatamas ja see meeldis mulle täiega, muusika oli ka väga hea. Kusjuures "Guardians of the Galaxy" vaatasin ka ära ja see meeldis mulle ka (ja no ilmselgelt ka muusika, sest vanad head lood ikkagi :P Klassika :P).

Bob'i särk on selline :)

Bob ostis mulle garage sale'ilt teekannu, et saaksin vett keeta. Enne soojendasin teevett mikrokas :D

Tahan tähelepanu juhtida asjaolule, et tegu on ehtsa kaneeliga! Behold, good people of Earth!

Head naistepäeva mulle kõigi poolt :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar