laupäev, 9. mai 2015

Okeiokeiokeiokei.

Kirjutan siis, kui juba selline pöördumine tehti:



Sul blogi nii ära koolenud

Mis juhtus ? Tänaval tantsimine ja ebaseaduslikud ehitustööd keelati ära ?


Chillax, people! Võiks arvata, et sellel konkreetsel inimesel on hea meel, et mul elu tekkinud on ja kirjutamiseks aega pole, aga kus sa sellega. Kirjastiil, värvus ja kirja suurus ka ei sobinud mumeelest endiselt. Kamoon, kogu aeg ei jõua kirjutada eksole. Pealegi kui ma juba heietama hakkan, siis on ju kindel värk, et tuleb palju häma. Kesse seda siis lugeda jõuab ju!? :)

Kuigi jah, pean nõustuma, et viimased postitused on tõesti ajast ja arust, kui neid praegu vaatan. 

Igatahes, kui praegu tagasi mõeldes nagu ei teagi, mis Springfield'is toimus, lihtsalt mingi möll käis kogu aeg. Jo ja Bob'i ühel lapselapsel oli sünnipäev, mille puhul grillisime. Bob valmistas oma jumalteabmisajast lihhi väga omapärasel viisil, haha.


Tüüp lihtsalt leotas lihhi vees, et see kiiremini üles sulaks, haha, das megalamp, if you ask me!

Ma ei tea, kui paljud inimesed seda liha süüa suutsid, ma ei hakanud üldse proovimagi. Rääkisime Jo+Bo poja Tom'iga ka pärast, et see lihh ikka küll väga normaalne polnud. Bob väitis siiski kindlameelselt, et talle maitses leotatud ja grillitud lihh rohkem, kui Tom'i toodud kanaliha, mis, kui mu arvamust teada tahate, oli lihtsalt das megahea. Kahjuks pildimaterjal puudub. Kujutage ette isuäratavat grillkana.

Üks väga boss onu suitsetas muru niites sigarit. Miskipärast meenutas kogu see situatsioon mulle Marilit ja tema Austraalia blogi.

Bob'il oli vahepeal haiglas südameprotseduur, mille käigus otsiti blokeerunud artereid. Olime siis Jo ja Tom'iga haiglas pm terve päeva ja avastati, et tal on kolm suuremat blokaadi. 19ndal läheb operatsioonile. Iseenesest kurb sündmus aga saime Jo ja Tom'iga oodates ikka päris palju nalja. Nii ägedad inimesed ikka, Väga äge, et nad ikka leidsin omale, nagu oma pere! Loodetavasti läheb kõik selle operatsiooniga ikka hästi. 
Ükspäev hängisime maja taga aias ja jutustasime niisama :)

Vahepeal käisime Bob'i, Tom'i ja Tom'i tütre Abby'ga St Louis'is, et enamuse vähegi võiduhimulise illinois'lase lemmikut pesapallitiimi St Louis Cardinals mängimas näha. (Teine võimalus on Chicago Cubs'i fänn olla, aga Cubs väidetavalt kaotab alati) Enne seda käisime Abby'ga ST Louis'i kuulsat Gateway Arch'i ka vaatamas ja sellega reidikaid tegema ilmselgelt! Ilmselgelt tuli kodus Cardinals'i fänniriided selga panna nagu korralikud ameeriklased kunagi. Pm kõigil teistel pealtvaatajatel olid ka fänniriided seljas


 Ainuke viis kaar enam-vähem reaalselt pildile saada, on pikali maha heita. 

Mul oli muideks Jo'lt saadud kaelakee, millel olid tilluke pesapall, kurikas ja kinnas küljes. Kui ta selle mulle algul kandmiseks tõi, siis mõtlesin, et kas ta tõesti ootab, et ma mingeid totakaid pärleid kannaksin, aga siis nägin, mis veel küljes olid. Päris äge :)

Tegime Bob'iga ühe sinise purskkaevu juures ka pilti. 



Mäng oli igatahes Philadelphia Phillies'ga ja kuna viimased on hetkel pigem üleminekufaasis, siis Cardinals pani asja kindlalt 5:2 kinni. Kodujooksu kahjuks ei näinud aga pole hullu. Vb kunagi tulevikus. James küll teatas mu pesapallimängul käimise peale, et "baseball sucks" aga mumeelest oli küll kaasahaarav. Koha peal on ikka spets õhkkond.

Majaehitusega jõudsime ka päris kaugele. Kuurile panime katuse peale ja välisfassaadi ka. Jaurasime seal ikka päris korralikult, samas kui asjatundjad isikud meie mõõtmise ja proovimise asemel silmaga asja ära vaatasid ja asja fassaadi järgmise osa umbes 5x kiiremini üles said. 
"Minu jalad olid siin"-stiilis selfie kuuri katusel. 

Otsustasin, et lahkun Springfield'ist kuuenda hommikupoole. Pakkisin oma kaks päeva, Jo istus ka üleval minu toas ja lihtsalt jälgis. Käige hullem oli see, et ma absoluutselt ei viitsinud pakkida, sest teadsin, et esiteks võtab see terve elu aega ja teiseks tuleb ilmselt mõned asjad maha jätta lihtsalt, sest mul pole kotis nende jaoks ruumi. Ostsin omale dinosauruste piltidega lastetelgi ka, et ikka äge oleks, Jo+Bo andsid oma magamiskoti (mida kordagi kasutanud polnud, aga garage sale'il nägid, niiet oli vaja ära osta!). 

"Minu jalad olid siin vol 2" viimasel hommikul maja ees banjaanapannkooke ja teed nautimas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar