laupäev, 4. oktoober 2014

Mulle jõudis täna hommikul kohale, et filmi vaatamine enne raamatu lugemist on vale ja ma ei tohiks seda enam mitte kunagi rakendada. Ootan siis pidevalt, et filmis olnud üks või teine asi juhtuks ja olen frustreeritud, kui nii siiski ei lähe. Samas kui loen enne raamatut ja vaatan siis filmi, pole probleem nii hull, sest selle vaatan läbi enamasti kahe tunniga, kui raamatu peale võib minna olenevalt vabast ajast päev kuni paar. Seega loodetavasti on mul järgmine kord meeles enne raamat kätte võtta ja siis filmi vaatamisele mõelda. Ja mis siis, kui film on pärast palju kehvem ja mõtlen, et oleks pidanud ikka selle enne ära vaatama, et asja natukegi hinnata. Ei! Kindlasti pakub ka filmiversioon mulle vähemalt mingisugusegi visuaalse rahulduse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar